Subject: RE: Päikesekivi tee ehitusprojekti koostamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Merike Joonsaar'" <[email-masked]>, "'Hendrik Pukk'" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 17:41:17 +0300

Tere

Esitame kooskõlastamiseks Päikesekivi detailplaneeringu ala juurdepääsutee
ehitusprojekti. Tegemist on riigitee 11412 Liikva-Rannamõisa tee km 0.75
rekonstrueeritava ristumiskohaga.

Projektdokumentatsioon asub siin:
<https://infradaou-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/pavel_infradaou_onmicr
osoft_com/Enbn4DjErspJvB6udMIfyB4BtSD2r2_2FbzgTw4BQMhFnw>  24014
Päikesekivi arendusala

Jääme ootama tagasisidet.

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349

From: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 11. märts 2025 11:09
To: [email-masked]
Subject: RE: Päikesekivi tee ehitusprojekti koostamine

Tere.

Väga hea, jään siis projekti ootama.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 11, 2025 11:07 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Päikesekivi tee ehitusprojekti koostamine

Tere

Suur aitäh kiire vastuse eest. Vallaga olema pidevas kontaktis. Nähtavust
jms kontrollime veel täiendavalt üle. Loodan, et varsti saame saata teile
valmis projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 11. märts 2025 10:36
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Päikesekivi tee ehitusprojekti koostamine

Tere.

Transpordiametil  ei ole vastuväiteid varem kooskõlastatud „Riigitee 11412
Liikva-Rannamõisa km 0,10-1,35 ja 1,93-3,28 jalg- ja jalgrattatee
ehitamise põhiprojekt“ (Infrada OÜ töö nr P22-017, tellija Harku VV)
lahenduse muutmiseks „Päikesekivi tee ehitamise põhiprojekt“ (Infrada OÜ
töö nr 24014, tellija Hektacon OÜ) manuses oleval asendiplaanil näidatud
ulatuses.

Kuna arendaja (Hektacon OÜ) projekt on valla jalgratta- ja jalgtee
projekti muutev, siis palun suhelge vallaga, et välja selgitada, kas vald
kui jalgratta- ja jalgtee projekti tellija annab nõusoleku nende tellitud
projekti muutmiseks.

Kui valla seisukoht/nõusolek on olemas, saate projekti koostamisega edasi
minna.

Projekti edasisel koostamisel tuleb muuhulgas silmas pidada, et muldvallid
ei takistaks nähtavust väljasõidul riigiteele ning ristumisel jalgratta-
ja jalgteega.

Riigitee ja Päikesekivi tee ristumiskoha ning jalgratta- ja jalgtee lõigu
(DP ala ulatuses) eraldi projekteerimiseks ja ehitamiseks on vaja:

*	valla seisukoht /nõusolek
*	projekteeritud jalgratta- ja jalgtee lõigule Transpordiameti
kooskõlastus
*	 ristumiskoha ehitamiseks sõlmivad Transpordiamet ja ristumiskoha
ehitamisest huvitatud isik (Hektacon OÜ) ristumiskoha ehitamise lepingu.
Kahepoolselt allkirjastatud leping annab huvitatud isikule õiguse
ehitustöödeks riigitee alusel maal lepingus toodud tingimustel.

Küsimuste tekkimisel võtke palun ühendust.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, March 4, 2025 12:04 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: 'Hendrik Pukk' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Päikesekivi tee ehitusprojekti koostamine

Tere

Koostame Harju maakonnas Harku vallas Päikesekivi detailplaneeringu ala
juurdepääsutee ehitusprojekti. Ala asub riigitee 11412 Liikva-Rannamõisa
tee km 0.75 (https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/GVhO8y4K) ning
samasse asukohta on kavandatud olemasoleva riigitee mahasõidu
rekonstrueerimine.

Palume Transpordiameti seisukohta, vajadusel tehnilisi tingimusi tee
ehitusprojekti koostamiseks. Viimane lahendus on lisatud manusesse.

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

Virus-free.
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.